25 November 2012

Gadissss .

Alloo , terase rendu sangad na update blog . so sekarang aku na update pasal membe kesayangan aku :) mesti laa tahu sape mmbe baik aku , kalo bukan Suhaila . weyhh kawan , aku sayangg kau taw and jangan na curangg kayy . bole kata kan hari hari contact ngan kau kan . ta text , mesti tweet . ta call , mesti jmpe . tuyy laa keje ktew due kan , dah macam memang taley pisah dah . mane kau , situ laa ade aku kan . masalah kau , masalah aku jugak kan yangg . sape buad kau , siapppp ler ngan aku :) hampir setiap petang ktew due mesti pegy lepak kan . petang tady kau datang umah aku cam biase ler ambek aku * cam tuan puteri (: heee . kau tunggu aku siapp and ktew pakai baju Malaysia same kan yangg . pastu ktew kua lepak kota . port biase laa kata kan :O sementara na tunggu pakwe kau , si cembeng tuyy punye lambat datang ktew pon snap pic kan eyla :P dah lame ta snap pic ngn kau , baru arini aku merase dapat snap pic ngan mmbe baik aku sendiri . soo , bila pakwe kau datang aku pon malas na banyak borak ngan kau . tanak kacau kau ngan pakwe kau . kau suke tanye aku kan bile aku suke menung . aku pon ta tahu ape yang aku pikir sebenarnye . cam aku ngah rendu seseorang , tapy aku ta bole agak sape yang aku rendu . bile tengok kau dating , ingat kan aku pade someone . hmm , nevermind . aku ade mmbe baik cam kau pon da seribu rahmat buad aku , eyla :) kau seorang jee kenal aku , faham perangai aku cmne . biar aku tade bf , jangan tade bff cam kau MOK . sebab aku tahu , bile aku ade bf aku susa na jmpe kau , lepak ngn kau . baik aku cmni , dari aku dapat bf yang suke kongkong aku na jmpe kau kan mok . okayy laa , done for tonight . Aku sayang kau laa bestie :)

GADIS comeyy Suhaila :) ILY .